یار مهربان

معرفی جدیدترین و جذابترین کتاب ها
یار مهربان
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رمان رویای دویدن

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

رویای دویدن

در مورد جسیکا دختر16 ساله ای که عاشق دویدنه ولی در یک حادسه پای خود را از دست میدهد اما با تلاش دوستانش...

نویسنده: وندلین ون درانن
مترجم: آناهیتا حضرتی
انتشارات :پرتقال
انتشارات پرتقال قسمتی از این کتاب رو برای بازدید ،رایگان گذاشته که در قالب پی دی اف است.

نظرات  (۱۶)

لطفا میشه پی دی اف کامل این کتاب رو بذارین؟ 

پاسخ:
سلام . این کتاب چاپ شده است و ما این جا فقط معرفیش کردیم و نمی تونیم بدون اجازه ی نویسنده نسخه ی کاملش رو بزاریم .
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۱۷ شما پرتقال هستید که جواب میدید؟

من خیلی خیلی از کتابش خوشم اومد کتاب چاپ شدشو دارم ولی وقتی خاستم از اینجا دانلود کنم دیدم فقط 20 صفحش هست لطفا بقیش رو هم بذارید ممنون❤

دان نمیشه که

پاسخ:
سلام . برای بقیه مشکلی نداشت دو باره امتحان کنید . 

سلام من خیلی وقت پیش این کتاب رو از یکی از دوستام گرفتم و خوندم و الان به ایم شخصیتاش نیاز دارم میتونید اسم شخصیت های کتاب رو بهم بگین؟

پاسخ:
سلام . متاسفانه این کتاب مال یکی از دوستانم بود و بهش پس دادم 😳

سلام رمان رویای دویدن رو من بسیار دوست دارم ، ممنون آموزنده بود من از ده سالگی خوندمش خیلی قشنگ بود ممنونم لطفا دوباره از این رمان ها بزارید ممنون

 

از این رمان ها بیشتر بذارید
پاسخ:
سلام.باشه از این رمان ها بیشتر می ذاریم.

نقد رمان هم بذارین بد نیست
پاسخ:
سلام نقد رمان نیاز به افراد ی داره که این کارو بلد باشن که پیداشون نکردم.
جالبه 
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۶:۴۴ صاحاب گوگل
چقد خنک بود 😂😂
خیلی رماناتون جالبه
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۶:۴۳ روح سرگردان
خیلی رماناتون توی زندگی ب دردم خورد خیلی ممنون 
آفرین ب این سلیقه😐😐
من از 100امتیاز ب شما 200 میدم😐
سلام رماناتون خیلی قشنگه باریکالله 
پاسخ:
سلام.ممنون بازم دیدن کنید.
از این مدل رمان ها بیشتر بذارید
لطفا یک بخشی ایجاد کنید به نام رمان های تارخی یا زندگی نامه ها در قالب رمان
پاسخ:
سلام. این بخش در «معرفی کتاب های خوب»به اسم زندگی نامه ی افراد بزرگ قرار دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی